Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 6 ianuarie 2013

Fără titlu :)

Sunt în pană de idei pentru titlu, dar pot să vă povestesc că azi am muncit de mi-au sărit capacele. :))) Am strâns bradul și decorațiunile de prin casă, le-am împachetat și m-am chinuit să le bag la loc, în cutia lor cea mare, spre a fi dusă la socri, în magazie. Zic că m-am chinuit, pentru că părea că nu de acolo le scosesem pe toate. Nu mai aveau loc. :) Am și aspirat, spre disperarea mamei mele, care îmi dădea cu "e păcat, că e Boboteaza". Așa și? Dacă e Boboteaza, trebuie să stau cu ace de brad prin casă? O fi el bradul din plastic, dar ceva ace tot ii cad, că e cam bătrân. Si cum mâine e tot sărbătoare, ar fi trebuit să stau asa până marți? :)))
  Să revenim. Câtă veselie aveam când am decorat totul și câtă lehamite aveam azi, când am strâns totul :))) Nu le mai puteam lăsa, căci vacanța mea s-a terminat și de mâine sunt la serviciu. Prin urmare, timp liber o să fie, dar nu știu cât, nu știu când și nu știu nici ce chef de strâns decorațiuni aș mai fi avut. :))) Așadar, am scăpat azi de grija asta. Am mai lăsat doar coronița din crengi de brad, care s-a păstrat foarte bine, spre mândria soțului meu, care a realizat-o cu mânuțele lui. :)
Altă poveste e faptul că al meu soț se cheamă și Ionel și ar trebui să fac ceva dulce. Sincer, sunt cam sătulă, și de prăjiturit și de dulce, dar ... nu se știe cu cine te trezești la ușă (vorba mamei). Dacă mă mobilizez destul, poate fac două tăvi de brioșe, mai târziu. :)
Până atunci să vă arat prăjitura cu cremă de lămâie pe care am pregătit-o pentru Crăciun și care i-a plăcut soțului foarte mult:
și tortul pe care l-am făcut pentru Revelion. 
Tortul e foarte simplu de făcut. La blatul clasic, am pus cremă din iaurt, frișcă, doua lingurițe de nes și un plic de gelatină, l-am îmbrăcat în cremă de frișcă cu ciocolată albă și l-am ornat cu cireșe confiate și perluțe de zahăr. 
E chiar simplu și foarte bun.
Să nu uit și de tentativa de tort Minnie Mouse făcut pentru fețitele vărului meu. Am bafta că puștoaicele nu sunt pretențioase :)))
Cam atât pentru azi, că mai am treburi: să calc rufe (bleah), să-mi pensez sprâncenele, să-mi ojez unghiile curățate ieri, să mă mobilizez să fac brioșe și... cel mai mult, să mă obișnuiesc cu ideea că de mâine am program liber impus. :)))
Nu știu ce voi păți cu trezitul de dimineață, căci, deși a sunat telefonul în fiecare dimineață, în această vacanță (l-am lăsat programat) nu l-am auzit în nici o zi. :)))
Prin urmare, vă doresc și îmi doresc o săptămână fără peripeții. :)

11 comentarii:

Magda spunea...

Cam multa treaba pentru o zi de duminica, draga Cristina! Inclin sa-i dau dreptate mamei tale. :) Desi..., acus (adica peste vre-o ora) incep si eu cu stransul decoratiunilor, a bradului, pregatitul cinei si a hainelor pentru maine (cresa, scoala, servici), si cine stie ce s-o mai ivi pana la ora de somn. Si toate astea intr-un ritm "alert" de gravida in luna a 9-a. :))

PS. Prajitura ta cu crema de lamaie imi cam face pofta. :))

CCristinaC spunea...

Magda, nu mai aveam cand sa le strang, iar mama nici gand sa puna mana pe ele. Ar fi stat asa pana duminica viitoare si tot eu le-as fi strans. Nu sunt adepta lucratului in forta duminica, dar nici a statului cu ochii pe pereti. :)))
Nu stiam ca esti insarcinata si inca in 9 luni. Felicitari si sa ai nastere usoara!

@irina_sweet_home spunea...

eu le-am bagat la cutie de pe 1 ian. :))

CCristinaC spunea...

Eu am zis sa ma mai bucur de ornamente, tinind cont ca le-am scos pe 23 decembrie :)

Unknown spunea...

Oho, nboi am strans bradul de pe 2 Ianuarie, copii mei au zic=s ca mosul a trecut :))) plus ca nu aveau loc de el sa se alerge, il dadeau gramada :)) eu am un bradut mic de 80 cm, ei l-au decorat, ei l-au strans. Asa aveam si eu o chestie cu treba de Duminica... ce a ramas din ea? incerc sa nu calc, in rest... cate putin din toate: aspirat, curat... cu 2 copii e greu sa nu pui aspiratorul zilnic! Magda, nastere usoara! Si sa-ti revii repede! pup fetele!

CCristinaC spunea...

Ete ce practici sunt copii tai :), dragi de ei. Bravo lor ca-si cunosc prioritatile.

Anonim spunea...

Sa inteleg ca ieri ai fost un negru mic pe plantatie? :)))))
Prajiturile tale arata exceptional de bine...Cand ai chef , timp si placere , faci un post cu reteta prajiturii ce a placut sotului tau?
Si la multi ani si sa-ti traiasca sanatos consortul! :D

simf spunea...

vezi daca ai strans bradul? ninge!
(la multi ani!)

CCristinaC spunea...

Ana, multumesc! Am fost un negru mai solid pe plantatie :)))
Reteta de prajitura am furat-o de aici
http://www.bucatareselevesele.ro/retete-culinare/prajituri-si-torturi/prajitura-cu-crema-de-lamaie.html

CCristinaC spunea...

Simona, multumesc! Daca stiam ca ninge, strangeam bradul mult mai devreme. :)))

Anonim spunea...

Oho , multam' de link!