Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 4 ianuarie 2016

Croitorie-fete de perna

         Pentru ca am avut norocul sa fiu libera astazi, am profitat si am rezolvat unul dintre lucrurile care stau cam de multa vreme, pe lista mea cu "de facut". Nu stiu cum e in alte case, dar eu sunt nevoita sa innoiesc lenjeriile din cauza fetelor de perna. Ele se duc primele. :) Tinand cont de faptul ca am inlocuit cearsafurile de pat cu cearsafuri cu elastic, tip husa (pentru ca ajungeam sa dormim pe saltea), am ramas cu cearsaful de pat nefolosit. Ei bine, azi l-am folosit. Am facut fete de perna. Patru, sa tot schimb, pana s-o duce cearsaful de pilota :)) 
        Nu am avut vreun tipar. Doar am masurat o alta fata de perna, mi-am notat, apoi am infipt foarfeca in material :) Am prins in bolduri si am cusut. Le-am facut si margine fantezie :) ca tot era prima data cand faceam fete de perna. :)))
        Ce am observat, a fost faptul ca, desi nu am mai cusut nimic, de multa vreme, reusesc sa tin cusatura dreapta, chiar daca ultima data mi-a fost foarte greu. Mama spune ca e din cauza sofatului :))) Asa o fi, daca spune mama...
         Iaca si poz(n)e :)





5 comentarii:

Stanuta spunea...

Foarte bine ai facut, daca nu folosesti cearsaful de pat, ca l-ai transformat in fete de perna. Si mie imi place sa croitoresc chestii de astea simple!

ina spunea...

Ce idee minunata mi-ai dat! Nici eu nu mai folosesc cearceafuri fără elastic din același motiv. Buna treaba ai făcut, dar cum adică margini fantezi, ca din poze nu îmi dau seama.
Numai bine!

CCristinaC spunea...

Stanuta, eu visez sa fac mai mult decat chestii simple. Pacat ca nu dispun de timp...
Ina, era pacat sa stau cu cearsaful stivuit degeaba in sifonier. Marginea e acea cusatura de 2-3 cm de la cusatura de imbinare, care face sa para ca fata de perna are un volanas :)

Ana-Maria spunea...

Ooo daaaa....si eu am facut fete de perna din cearceafuri. Din pacate eu le-am cusut cu mana , ca masina de cusut nu am. Si uitandu-ma la pozele tale , mi-am amintit cat de fraiera am fost anul trecut ,inainte de Craciun , cand Marius ma intreba daca vreau masina de cusut si eu am zis "nuuuu , ca costa mult". Asa-mi trebuie! Data viitoare nu mai fac! :))

CCristinaC spunea...

Ana, sa nu mai faci! :))) Chiar daca pui masina de cusut in functiune o data la nu stiu cat timp, macar o ai si ai ce pune in functiune cand e nevoie :)